Verkopen

2-daagse training

Lees de referenties

Gemiddeld beoordeeld met 4,9 

Locatie

Op locatie of online mogelijk.

Studieduur

2 lesdagen.

Groepsgrootte

Minimaal 8 deelnemers.

Diploma

Iedere deelnemer krijgt een persoonlijk bewijs van deelname.

€ 675,-

Per deelnemer

Bij meer dan 8 deelnemers hanteren wij een gereduceerd tarief per deelnemer.

Locatie

Op locatie of online mogelijk.

Studieduur

2 lesdagen.

Groepsgrootte

Minimaal 8 deelnemers.

Diploma

Iedere deelnemer krijgt een persoonlijk bewijs van deelname.

Cristel Meijer

Mastertrainer verkopen

Bekijk onze trainers >

€ 675,-

Per deelnemer

Bij meer dan 8 deelnemers hanteren wij een gereduceerd tarief per deelnemer.

Om het optimale resultaat uit je klanten te halen, is inzicht nodig in wat de klant precies wil en waarom die naar jouw winkel komt. In deze training leer je hoe je je klanten zo goed mogelijk kunt ‘lezen’ om daarmee aan te sluiten bij hun behoeften.

Om het optimale uit je klant te halen, is het van belang dat je inzicht krijgt in de wensen en behoeften van je klant. Wat wil de klant precies? Hoe kom je daar achter? Welke soorten klanten kun je onderscheiden? Hoe kun je sturing geven aan het verkoopproces? Gewapend met de antwoorden op deze vragen kun je van je klant een fan maken die graag in jouw winkel terugkomt.

Doelgroep: Deze training is bedoeld voor alle professionele verkoopmedewerkers in de retail die meer willen halen uit hun contacten met klanten (verkoopmedewerkers, kassamedewerkers en winkelmanagers).

p Maatwerk: Sluit deze training niet helemaal aan bij uw bedrijf of wensen? Dan kunnen wij samen met u deze training op maat maken!

p Terugkomdag: Heeft u deze training reeds afgerond? Dan kunnen wij een terugkomdag faciliteren.

Locatie: Deze training kan op locatie of online verzorgd worden.

Studieduur: Deze training duurt 2 dagen.

Groepsgrootte: Minimaal 8 deelnemers.

Diploma: Officieel OVD Opleidingen certificaat.

Trainer: De mastertrainer van de training ‘Verkopen’ is Cristel Meijer. Cristel bepaalt, samen met OVD Opleidingen, de richtlijnen en inhoud voor deze training. Zij zorgt ervoor dat de lesstof en lesmaterialen op orde zijn.

Je gaat aan de slag met:

  • Trends in consumentengedrag
  • De klantreis
  • Serviceverlening
  • Communicatie
  • Verkoopfasen

 

Deze interactieve training bestaat uit een afwisseling van stukjes theorie, praktische toepassing en vooral leren van elkaar. Bij ieder onderdeel van het verkoopproces is een handeling belangrijk. Tijdens de training doorloop je dit gehele proces en krijg je de tools en vaardigheden om op ieder moment de juiste keuze te maken en daarmee passend te handelen. Daarnaast doorloop je een e-learning die gericht is op de verschillende klanttypes die je tegenkomt.

Al het benodigde studiemateriaal wordt op de eerste dag door OVD Opleidingen verstrekt en is bij de prijs van de opleiding inbegrepen.

Aan het eind van de training is dit het resultaat:

In de e-learning zit een kennistoets. De training wordt afgerond met een persoonlijk bewijs van deelname.

  • Je bent in staat het gedrag van klanten te lezen en het verkoopproces daarop af te stemmen.
  • Je kunt de behoeften van de klant vertalen naar jouw winkelaanbod.

Wat deelnemers over deze training zeggen:

“De trainster weet waar ze het over heeft en heeft de kennis en ervaring echt op pijl. Super goede training opgezet.”

Bekijk onze klanten >