Feedback

2-daagse training

Lees de referenties

Gemiddeld beoordeeld met 4,9 

Locatie

Op locatie of online mogelijk.

Studieduur

2 lesdagen.

Groepsgrootte

Minimaal 8 deelnemers.

Diploma

Iedere deelnemer krijgt een persoonlijk bewijs van deelname.

€ 725,-

Per deelnemer

Deze training is uitsluitend incompany verkrijgbaar. Dit betekent dat u deze training vanaf 8 deelnemers kunt afnemen.

Bij meer dan 8 deelnemers, hanteren wij een gereduceerd tarief per deelnemer.

Locatie

Op locatie of online mogelijk.

Studieduur

2 lesdagen.

Groepsgrootte

Minimaal 8 deelnemers.

Diploma

Iedere deelnemer krijgt een persoonlijk bewijs van deelname.

Cristel Meijer

Mastertrainer feedback

Bekijk onze trainers >

€ 725,-

Per deelnemer

Deze training is uitsluitend incompany verkrijgbaar. Dit betekent dat u deze training vanaf 8 deelnemers kunt afnemen.

Bij meer dan 8 deelnemers, hanteren wij een gereduceerd tarief per deelnemer.

Feedback werkt voor jou en je omgeving! Wees je bewust van positief en effectief feedback geven en ontvangen om jezelf en anderen te blijven ontwikkelen.

Om jezelf en anderen blijvend te ontwikkelen, is feedback van essentieel belang. Dit werkt pas wanneer feedback positief en effectief wordt gegeven en de ontvanger hiermee kan omgaan. Je gaat aan de slag met situaties die in jouw werkpraktijk van belang zijn. Hierbij leer je feedback, een compliment maar ook kritiek, op de juiste manier te geven en ontvangen. Samenwerken wordt op deze wijze plezierig en constructief.

Doelgroep: Alle medewerkers van een retailorganisatie

p Maatwerk: Sluit deze training niet helemaal aan bij uw bedrijf of wensen? Dan kunnen wij samen met u deze training op maat maken!

p Terugkomdag: Heeft u deze training reeds afgerond? Dan kunnen wij een terugkomdag faciliteren.

Locatie: Deze training kan op locatie of online verzorgd worden.

Studieduur: Deze training duurt 2 dagen.

Groepsgrootte: Minimaal 8 deelnemers.

Diploma: Officieel OVD Opleidingen certificaat.

Trainer: De mastertrainer van de training ‘Feedback’ is Cristel Meijer. Cristel bepaalt, samen met OVD Opleidingen, de richtlijnen en inhoud voor deze training. Zij zorgt ervoor dat de lesstof en lesmaterialen op orde zijn.

Je gaat aan de slag met:

  • Johari-venster
  • De 4 G’s (Gedrag, Gevoel, Gevolg, Gewenst)
  • LSD (Luisteren, Samenvatten, Doorvragen)
  • Metacommunicatie
  • Feedback ontvangen

Op interactieve wijze, met filmpjes, oefeningen, discussie en rollenspel leer je de principes van feedback geven en ontvangen en de communicatieregels die daarbij horen. Tussen de twee trainingsdagen oefen je met het geleerde in je eigen werkpraktijk. Tijdens de tweede trainingsdag breng je het geleerde verder in praktijk met een trainingsacteur.

Al het benodigde studiemateriaal wordt op de eerste dag door OVD Opleidingen verstrekt en is bij de prijs van de opleiding inbegrepen.

Aan het eind van de training is dit het resultaat:

    Aan het einde van dag 1 is er een korte kennistoets. Alle deelnemers die de training succesvol afronden ontvangen een persoonlijk bewijs van deelname.

    Na de training kun je:  

    • LSD toepassen, feedback vragen, belemmerende en helpende gedachten herkennen en positief en constructief communiceren.
    • Feedback, een compliment maar ook kritiek, op de juiste manier geven en ontvangen.

    Wat deelnemers over deze training zeggen:

    “Ik ben zeer tevreden over deze training. De trainer deed het goed.”

    Bekijk onze klanten >