Hospitality
2-daagse training
Locatie
Op locatie of online mogelijk.
Studieduur
2 lesdagen.
Groepsgrootte
Minimaal 8 deelnemers.
Diploma
Iedere deelnemer krijgt een persoonlijk bewijs van deelname.
€ 575,-
Per deelnemer
Bij meer dan 8 deelnemers hanteren wij een gereduceerd tarief per deelnemer.
Locatie
Op locatie of online mogelijk.
Studieduur
2 lesdagen.
Groepsgrootte
Minimaal 8 deelnemers.
Diploma
Iedere deelnemer krijgt een persoonlijk bewijs van deelname.
Yvonne Wouda
Mastertrainer hospitality
€ 575,-
Per deelnemer
Bij meer dan 8 deelnemers hanteren wij een gereduceerd tarief per deelnemer.
Winkelervaring is steeds belangrijker. De consument kan overal producten kopen, online is de grote concurrent van offline. In deze training leer je jezelf maximaal te presenteren als gastheer of gastvrouw van een winkel om zo consumenten aan jouw winkel te binden.
Van deze training ga je daadwerkelijk het resultaat merken in de winkel, zoals meer verkoop en meer werkplezier. Je leert volledig in je eigen kracht te gaan staan en vanuit gastvrijheid een waardecreatie voor de klant te creëren. De training werkt inspirerend en motiverend en maakt gebruik van jouw eigen kracht. Dat heeft invloed op het gehele team. Het gevolg is dat de bezoeker zich meer welkom zal voelen, langer blijft, meer gaat besteden en positieve aanbeveling over een winkel zal geven.
Doelgroep: Verkoopmedewerkers en leidinggevenden op de werkvloer
Maatwerk: Sluit deze training niet helemaal aan bij uw bedrijf of wensen? Dan kunnen wij samen met u deze training op maat maken!
Terugkomdag: Heeft u deze training reeds afgerond? Dan kunnen wij een terugkomdag faciliteren.
Locatie: Deze training kan op locatie of online verzorgd worden.
Studieduur: Deze training duurt 2 dagen.
Groepsgrootte: Minimaal 8 deelnemers.
Diploma: Officieel OVD Opleidingen certificaat.
Trainer: De mastertrainer van de training ‘Hospitality’ is Yvonne Wouda. Yvonne bepaalt, samen met OVD Opleidingen, de richtlijnen en inhoud voor deze training. Zij zorgt ervoor dat de lesstof en lesmaterialen op orde zijn.
Je gaat aan de slag met:
- Wat is hospitality en waarom is het zo belangrijk?
- Creatief denken.
- Waardecreatie
- Gastvrijheidsmodel
- Wie ben jij en wie heb je tegenover je?
- Optimale communicatie met de bezoeker.
- Klachten afhandelen en voorkomen
De training is heel interactief opgezet, met veel ruimte voor je eigen creativiteit. Theorie, groepsdiscussie en praktijkopdrachten wisselen elkaar af. Er is vooral aandacht voor je eigen rol en persoonlijkheid in de relatie met je winkelbezoekers. inclusief e-learning module “Ultieme klantgerichtheid”.
Al het benodigde studiemateriaal wordt op de eerste dag door OVD Opleidingen verstrekt en is bij de prijs van de opleiding inbegrepen.
Aan het eind van de training is dit het resultaat:
Aan het einde van de training maak je een korte kennistoets. Alle deelnemers die de training succesvol afronden ontvangen een persoonlijk bewijs van deelname.
- Je begrijpt het nut en effect van hospitality.
- Je kunt vanuit je eigen kracht en vanuit gastvrijheid een waardecreatie voor de klant realiseren.
Wat deelnemers over deze training zeggen:
“Alles was duidelijk en goed uitgelegd en ik vond het zeer leerzaam”
Heb je interesse of vragen over deze opleiding?
Ben je geïnteresseerd in deze opleiding, training of workshop? Vul dan onderstaand formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.